A number of survey respondents said they experienced problems with their devices during startup. A few commented that their machines froze or shut down unexpectedly, and several others told CR that the touch screens weren’t responsive enough. (多くの調査回答者が、起動時に問題に遭遇していた。一部はフリーズしたか、予期せずにシャットダウンしたと回答した。他に、タッチスクリーンの反応が十分でなかったと回答した者もいた。)
トラブルの内容 (スコア:0)
リンク元のConsumer Reportの記事 [consumerreports.org]より。
A number of survey respondents said they experienced problems with their devices during startup. A few commented that their machines froze or shut down unexpectedly, and several others told CR that the touch screens weren’t responsive enough.
(多くの調査回答者が、起動時に問題に遭遇していた。一部はフリーズしたか、予期せずにシャットダウンしたと回答した。他に、タッチスクリーンの反応が十分でなかったと回答した者もいた。)
Windowsのソフトウェアの問題が回答に含まれている可能性はあり
Re:トラブルの内容 (スコア:0)
ハードもソフトもMSが作ってるのが売りの製品でそんな言い訳されましても