Additionally, through an artificial construct of its regulatory system, Japan provides preferential
treatment to a special car segment that is only manufactured domestically. Japan‟s “Kei” super-mini car
segment has consistently represented over 30% of the auto market, but no
本丸はガソリンエンジントラックの25%関税死守 (スコア:5, 興味深い)
奴ら間違ってもコレだけで軽が無くなるとか、ましてや日本で米国車が売れるとか考えてませんって。
さすがにそれは90年代までに学んでます。
実際、11ページに及ぶ声明文の中で、軽への言及は下記だけ。
Additionally, through an artificial construct of its regulatory system, Japan provides preferential treatment to a special car segment that is only manufactured domestically. Japan‟s “Kei” super-mini car segment has consistently represented over 30% of the auto market, but no
Re:本丸はガソリンエンジントラックの25%関税死守 (スコア:0)
立場を明かしてのポジショントークだが、アメリカ企業の本音はそっちなの?
Re:本丸はガソリンエンジントラックの25%関税死守 (スコア:2)
アメリカ企業の本音はそっちなの?
アメリカ自動車産業界がTPPへの日本の参加に反対ってのは、リンク先見てもらえばイントロダクションの一番最初に明示されてますよ。